עורך דין גירושין מומלץ

כשזוג מתחתן הוא לרוב לא חושב על תרחיש של גירושין, אך למרבה הצער, פעמים רבות מתברר שחתונה היא לא לכל החיים ושמוטב להיפרד. אולם גם להתגרש צריך לדעת, ועל אחת כמה וכמה כאשר יש ילדים שמעורבים בסיפור. תהליך הגירושין כרוך בשינויים רבים בחייהם של בני הזוג, ובכללם שינויים משפחתיים, שינויים כלכליים, שינויי מגורים ושינויים הנוגעים לגידול הילדים.

לכן חשוב ומתבקש לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין מיומן, שיוכל להבהיר לכם את המשמעויות השונות הנגזרות מאופן חלוקת הרכוש והנכסים בהליך הגירושין וכמובן, לייעץ לכם לגבי חלוקת האחריות הטובה ביותר בהקשר של הטיפול בילדים. כדי שהבחירה בעורך הדין תהיה מושכלת ותשרת אתכם כהלכה, ערכנו עבורכם מדריך שבו נמנה כמה כללי מפתח לבחירת עורך דין גירושין מומלץ. אז צאו לדרך ושיהיה בהצלחה!

על מעורבותו של עורך דין גירושין בתיקי גירושין

עורך דין גירושין הוא איש מקצוע שתחום ההתמחות שלו הינו דיני משפחה. עם השירותים המשפטיים שמציע עורך דין גירושין מומלץ, ניתן למנות טיפול בתביעות גירושין, עריכת הסכמי גירושין, גישור בהליכי גירושין ומתן ייעוץ משפטי, ליווי וייצוג לזוגות מתגרשים, לרבות בנושאים הכרוכים בתיק הגירושין.

במצב שבו הליכי גירושין מתנהלים בהסכמה מלאה ובשיתוף פעולה הדוק של כל המעורבים, עורך דין גירושין עשוי לייצג את שני הצדדים בהליך, גם בבית הדין לענייני משפחה וגם ברבנות.

אך במידה והגירושין כרוכים במחלוקות שונות שבני הזוג לא מצליחים לגשר עליהן, עורך דין גירושין יכול לפעול כמייצג של אחד מבני הזוג בלבד. התפקיד של עורך דין גירושין הוא בעצם לקדם באופן הטוב ביותר את האינטרסים של מרשו.

למרות זאת, עורך דין גירושין מומלץ תמיד יעדיך לדרבן את מיוצגיו לחתור להסכמה ופשרה עם בני זוגם במטרה להמנע מהליך גירושין ארוך ומורכב בבתי המשפט, אשר כרוך בדרך כלל גם בהוצאות מכבידות.

 

מדוע חשוב לבחור עורך דין גירושין מומלץ גם לטובת עריכת הסכמי גירושין בהסכמה?

הסכם גירושין הינו פתרון שמאפשר לזוגות הבוחרים להתגרש להימנע מתביעת גירושין ממושכת ויקרה הנידונה בבית המשפט, ולקצר את ההליך על ידי הגעה להסכמות מבעוד מועד בנושאים הכרוכים בגירושין. הסכמות אלו ניתנות לתיעוד במסגרת הסכם גירושין, המנוסח על ידי בני הזוג בסיועו של עורך דין גירושין בעודם נשואים וביחסים תקינים.

החשיבות לעריכת הסכמי גירושין באמצעות עורך דין גירושין, נובעת מכך שנדרשת בקיאות בדיני משפחה כדי לנסח הסכם גירושין שיהיה בר תוקף משפטי ויכסה את כל הסוגיות שעלולות לעלות בתרחיש של גירושין.

אלו הם נושאים שפעמים רבות, כאשר הזוג עדיין ביחסים טובים, קשה לצפות אותם, אך הם הופכים רלוונטיים מאוד במקרה שבו פרידה עומדת על הפרק. יתר על כן, עריכת חוזה גירושין בעזרת עורך דין מומלץ יכולה לתרום לכך שההסכם יאושר על נקלה כאשר יגיע לדיון בבית המשפט הרבני או בבית הדין לענייני משפחה.

עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ

מה זה משנה איזה עורך דין גירושין יטפל בתיק הגירושין שלי?

בחירת עורך דין גירושין שיטפל בתיק הגירושין שלכם, היא החלטה שבכוחה להשפיע על האופן בו ההליך כולו יתנהל וההחלטות שיתקבלו במסגרתו. מתגרשים רבים מניחים כי אין חשיבות רבה לבחירת עורך הדין שיטפל בתביעת הגירושין, אך אין דבר רחוק יותר מן האמת.

למעשה, אין תיק גירושין אחד שהוא זהה למשנהו, ולכן קשה עד בלתי אפשרי לצפות מראש את ההשלכות של כל החלטה שתתקבל במסגרת תביעת הגירושין. מכאן עולה החשיבות הרבה בליווי אישי של עורך דין גירושין מומלץ, שיוכל להציע לכם מענה לכל תהייה או משבר שצץ בתהליך.

בסופו של יום, הדרך בה תתנהל תביעת הגירושים שלכם, צפויה להשפיע במידה רבה על העתיד שלכם במגוון היבטים, שרבים מהם באים לידי ביטוי בפן הכלכלי. לכן בחירה בשירותיו של עורך דין גירושין מומלץ הוא השקעה משתלמת לטווח הארוך.

 

איך בוחרים עורך דין גירושין מומלץ? רמז: תתחילו לחפש המלצות

בבואכם לבחור עורך דין גירושין, עליכם לתת את הדעת על מספר סוגיות מפתח. הדרך המתבקשת לבחירת עורך דין גירושין מומלץ, היא באופן טבעי, קבלת המלצות מלקוחות שהסתייעו בשירותיו במסגרת הליך הגירושין הפרטי שלהם. אם אתם מכירים באופן אישי זוגות שהתגרשו, שווה כמובן להיוועץ עימם באופן פרטני.

אולם נושא הגירושין מעורר פעמים מזומנות אי נוחות ולכן לא תמיד קל לקבל המלצות ממקור ראשון לעורך דין גירושין טוב. לשם כך בדיוק קיימים אתרי אינטרנט שונים שמציגים ביקורות וחוות דעת מאומתות על נותני שירותים ואנשי מקצוע שונים ובכללם עורכי דין המתמחים בליווי תיקי גירושין.

 

האם עורך דין גירושין מומלץ בהכרח יהיה יקר?

אחד השיקולים המרכזיים הנוגעים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ, הוא כמובן גובה שכר הטרחה שעורך הדין גובה ביחס לתקציב שעומד לרשותכם. מטבע הדברים, ככל שלעורך הדין יש יותר המלצות מלקוחות מרוצים, ומוניטין מקצועי עשיר יותר, כך צפוי ששכר הטרחה שהוא יגבה בגין שירותיו יהיה גבוה יותר.

עם זאת, חשוב לתת את הדעת בבחירת עורך דין גירושין מומלץ, גם על רמת המורכבות של תביעת הגירושין שלכם, היקף הנושאים בהם אתם צופים שיעלו חיכוכים מול בני הזוג שלכם במסגרת ההליך, ובכלל – את מידת ההשפעה של תביעת הגירושין על המשך החיים שלכם.

פעמים רבות, כשבוחנים את ההשפעות הפוטנציאליות של הליכי הגירושין על מהלך החיים בראייה רחבה יותר, מגיעים למסקנה שזהו לא המקום לחסוך בו.

 

קווים מנחים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ

לא בטוחים שתדעו לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם? עקבו אחר הקווים המנחים שלהלן לבחירת עורך דין גירושין מומלץ:

  • בררו מהי ההסמכה של עורך הדין – לעורך דין שלא קיבל רישיון שמאפשר לו לעסוק בעריכת דין ולייצג לקוחות בישראל, לא מוסמך לייצג אתכם בערכאות המשפטיות במסגרת תביעת הגירושין שלכם.
  • בקשו המלצות של לקוחות שנעזרו בעורך הדין בתביעת גירושין בעצמם – מן הראוי לוודא שאתם מקבלים המלצות מלקוחות שהסתייעו בשירותיו של עורך הדין הנבדק ולא מכאלו שמכירים אותו כחבר או דרך צד שלישי. ההמלצות הרלוונטיות הן אלו שתקבלו מאנשים שעברו תהליך גירושין בעזרתו של עורך הדין הנ"ל.
  • בחנו את הניסיון המקצועי של עורך הדין – אף שעורכי דין רבים מתמחים בדיני משפחה, מטבע הדברים, לא כל עורך דין התנסה בפועל בליווי הליכי גירושין, ולא כולם בקיאים בייצוג לקוחות מול שתי הערכאות המטפלות בתיקי גירושין – בית הדין לענייני משפחה ובית הדין הרבני. לכן חשוב לבחון את הותק של עורך הדין בתחום ולברר כמה תביעות גירושין ליווה לשביעות רצונם של לקוחותיו. הרגישו חופשי להעלות סוגיות המעסיקות אתכם בעניין הליך הגירושין שלכם ולשאול את עורך הדין מהי האסטרטגיה שהוא ממליץ עליה במקרה שלכם. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להתרשם מרמת הבקיאות והניסיון של עורך הדין בתחום.
  • תנו משקל גם לרושם האישי שעורך הדין מעורר – אומרים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני והדבר נכון במיוחד כאשר שוכרים את שירותיו של גורם משפטי שאמור להנחות אתכם באחד ההליכים המורכבים והרגישים ביותר בחייכם. לכן מומלץ לקבוע פגישות ייעוץ (גם אם בתשלום) עם שני עורכי דין לפחות כדי שתוכלו להתרשם באופן אישי מרמת המקצוענות והכימיה האישית שלכם עם איש המקצוע, לפני קבלת ההחלטה המכרעת.

 

בשורה התחתונה – כך תבחרו עורך דין גירושין מומלץ

אם אתם מתכננים להתגרש בזמן הקרוב ואתם חפצים בסיום ההליך במינימום זמן ובמקסימום תועלת עבורכם ועבור בני משפחתכם, בחירת עורך דין גירושין מומלץ, היא הדרך לקדם את מטרתכם. בין אם מדובר על גירושין בשיתוף פעולה או תביעת גירושים בבית משפט, עורך דין גירושין מומלץ ידע לנווט אתכם בהליך כדי שתצאו ממנו מהר וכשידכם על העליונה.

התוכן באתר זה אינו מהווה מידע משפטי מחייב, ומומלץ שלא להסתמך עליו בשום אופן. המידע המוצג במסגרת מאמר זה מובא לידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת סיוע משפטי אישי מטעם עורך דין המתמחה בדיני משפחה. במידה ונדרש ייעוץ משפטי בנושא גירושין או סכסוכים משפחתיים, יש לפנות בהקדם האפשרי לליווי וייצוג של עורך דין בעל התמחות בדיני משפחה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את