חוקר פרטי לפני גירושין

צרו קשר עם חוקר פרטי לטובת חקירות במשפחה

לא מעט זוגות מתמודדים מדי שנה עם הליכי גירושין. חלק מהליכי הגירושין נעשים מתוך הבנה משותפת שמערכת היחסים עלתה על שרטון ולא יכולה להימשך – דבר שמסייע בסיום ההליך בזריזות וביעילות, אך לעיתים הליכי הגירושין מלווים בלא מעט מהמורות וקשיים בין בני הזוג. אחד השירותים שהפכו נפוצים במיוחד בשנים האחרונות הוא שירות של חוקר פרטי לפני גירושין.

שירותי חוקר פרטי נועדו לאיסוף ראיות ותיעוד פרקטי של מעשים של אחד מבני הזוג, ולפיכך תיק הראיות שניתן להציג בבית המשפט הופך הרבה יותר מוצק ואיתן. בשורות הבאות נבחן את השירותים השונים שמציע חוקר פרטי ואת האופן בו הם מסייעים לזוגות העומדים בפני פירוק התא המשפחתי.

חוקר פרטי לפני גירושין – כי יש דברים שאי אפשר לעשות לבד

לא אחת גברים ונשים נאלצים להתמודד עם מגוון קשיים בדרכם לגירושין. מערכת היחסים הזוגית מביאה איתה, גם כך, לא מעט מורכבויות, והדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר בני הזוג עומדים להיפרד בנסיבות עכורות יותר, ונדרשים לחלק את רכושם ואת זכויותיהם זה מול זו. חוקר פרטי יכול לסייע בגיבוי טענותיו של הצד אשר בוחר לשכור את שירותיו, במקרים שונים בהם יש צידוק משפטי לתביעת הגירושין ולתביעות השונות העולות מצד מי מהצדדים במסגרתה.

 

אלימות כלפי בן הזוג ו/או הילדים – החשיבות בהעסקת חוקר פרטי

לצערנו, אלימות בבית היא אחד הגורמים השכיחים ביותר לגירושין. לא מעט גברים ונשים נוקטים באלימות פיזית ומילולית כלפי בני המשפחה שלהם – אלימות המופעלת הן על בן או בת הזוג והן כלפי הילדים, ללא קשר לגילם.

ברגע האמת, כאשר בן הזוג הסובל ממעשי האלימות מעוניין להתגרש מבן הזוג האלים, לא פעם הוא יאלץ לא רק לספר בעל פה את המתרחש, אלא גם להוכיח את המתרחש הלכה למעשה. ההוכחות יכולות להיות בדמות הקלטות אודיו, סרטונים או צילומי סטילס, דבר שחוקר פרטי יכול לדאוג לו בקלות.

 

חוקר פרטי להשגת הוכחות על אלימות בבית

אנשים אלימים יכולים להיראות לנו, בתור מי שאינם חיים איתם תחת אותה קורת גג, כאנשים נורמטיבים לגמרי, שאין סיכוי שירימו יד על מי מקרוביהם או בכלל. לעומת זאת, חוקר פרטי יכול להוכיח אחרת. באמצעות טכניקות צילום והקלטה משוכללות, יכול חוקר פרטי להשיג את כל הראיות הדרושות על מנת להוביל להליך גירושין זריז שאין עוררין על הנסיבות שהובילו אליו.

חוקר פרטי לפני גירושין
חוקר פרטי לפני גירושין

אלימות כלכלית – גם היא אלימות שחוקר פרטי יכול לתעד ולהוכיח

אחד מסוגי האלימות המושתקים ביותר הוא האלימות הכלכלית. אלימות כלכלית באה לידי ביטוי לא פעם באמצעות חסימת האפשרות של בן הזוג לעשות שימוש בכרטיסי אשראי, בכסף מזומן, באמצעות הגבלת סכומי ההוצאות על ידי בדיקה יסודית של חשבונות בנקים ובאמצעות השתלטות על כל הנושא הכלכלי. אלימות כלכלית יכולה גם היא להוביל לכדי הליך גירושין, אך לא תמיד פשוט להוכיח אותה. בדיוק בשביל זה שירותים של חוקר פרטי יכולים להועיל לכם מאוד.

 

חוקר פרטי ועורך דין גירושין – יש ביניהם קשר?

גם אם נדבר באופן ספציפי על עניין האלימות הכלכלית וגם אם נסתכל על תמונת הגירושין הרחבה יותר, נבין שיש קשר הדוק בין חוקר פרטי לבין עורך דין גירושין. השניים, למעשה, פועלים כל אחד בעצמו ושניהם גם יחד למען הליך גירושין שמביא לידי ביטוי את הצדק, הן בחלוקת הרכוש והן בהליך המשפטי. שיתוף פעולה בין השניים יוכל להוביל מצד אחד לביסוס הוכחות חותכות כנגד הצד הפוגע, ומצד שני לכדי סיום הליך הגירושין במינימום זמן ובמקסימום יעילות.

 

חוששים שבן או בת הזוג בוגדים בכם? חוקר פרטי לפני גירושין יסייע לכם

כולנו היינו שמחים לחיות בזוגיות תומכת המבוססת על יחסי אמון וכנות, אך לא פעם זוגות, צעירים ומבוגרים כאחד, נאלצים להתמודד עם חששות כבדים בנוגע לבגידה אפשרית של בן או בת הזוג. בין אם מדובר על חזרה בשעות מאוחרות הביתה, הסתרה של הטלפון הנייד ושיחות טלפון סודיות שמתארכות מדי בחדרי חדרים – כל אלו עלולים להצביע על בגידה.

למרבה הצער, בסופו של יום, בלי הוכחות לא ניתן להאשים אף אחד בדבר. חוקר פרטי יוכל לנהל מעקב חכם ויעיל אחרי בן או בת הזוג החשודים בבגידה, לתעד את הפעילות שלהם ולהוכיח את מעשי הבגידה.

 

חוקר פרטי לפני גירושין – לכל צורך ובכל זמן

אחד היתרונות הגדולים של חוקר פרטי לפני גירושין הוא שהוא משתמש באמצעי מעקב מתקדמים ביותר, כך שבן או בת הזוג שלכם לא יוכלו לעלות על עקבותיו ולהבין שמתנהל אחריהם מעקב צמוד. כמובן שהפעילות של חוקר פרטי היא פעילות חוקית לחלוטין, והיא מתבצעת תוך שמירה על הגבולות הברורים של החוק.

כמו כן, חוקר פרטי לפני גירושין יוכל לפעול בזמנים לא שגרתיים ובמצבים ייחודיים על מנת להשיג עבורכם את כל ההוכחות שתצטרכו על מנת לקצר את הליכי הגירושין שלכם ולסיים אותם בתוצאות כמה שיותר טובות עבורכם.

 

עורך דין גירושין – כי חוקר פרטי זה לא מספיק

חוקר פרטי לפני גירושין הוא אמנם פתרון מצוין למצבים כדוגמת אלו שתוארו לעיל אולם בסופו של דבר ההוכחות שהוא יספק לכם אינן יכולות לעמוד אך ורק בזכות עצמן. עורך דין גירושין יוכל לקחת את הראיות שנאספו על ידי החוקר הפרטי, ולהשתמש בהן בחוכמה בבניית תיק התביעה שלכם. היות והליך גירושין הוא הליך מורכב מאוד עבור שני הצדדים וכן עבור הילדים ככל שיש כאלו, חשוב להסתייע בעורך דין גירושין כדי שהוא יתנהל ביעילות מרבית.

 

עורך דין גירושין – ידיעת החוק היא החשובה ביותר

כמו לכל הליך, גם להליך משפטי בנושא הגירושין ישנם החוקים שלו. הליך גירושין יכול להסתיים בכל מיני דרכים ועם כל מיני תוצאות, שחלקן יהיו לשביעות רצונכם אך חלקן גם פחות. בעזרת ההוכחות שיאספו עבורכם על ידי החוקר הפרטי לפני הגירושים, ובשילוב עם עורך דין גירושין שמכיר את החוק על בוריו – הסיכוי שתוכלו להגיע לתוצאות שיניחו את דעתכם, גדל.

 

על חשיבות הליווי המשפטי בהליכי גירושין המחייבים מעורבות של חוקר פרטי

מטבע הדברים, חששות רבים נלווים להליכי גירושין, ומדובר כמובן על חששות לגיטימיים לחלוטין. על מנת שההליך המורכב ממילא הזה, יסתיים בתוך פרק זמן קצר ובמינימום עוגמת נפש לכל המעורבים, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין המתמחה בדיני משפחה שיוכל לחוות דעה מקצועית ומבוססת בנוגע לצורך האפשרי בסיוע מחוקר פרטי .

 

התוכן באתר זה אינו מהווה מידע משפטי מחייב, ומומלץ שלא להסתמך עליו בשום אופן. המידע המוצג במסגרת מאמר זה מובא לידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת סיוע משפטי אישי מטעם עורך דין המתמחה בדיני משפחה. במידה ונדרש ייעוץ משפטי בנושא גירושין או סכסוכים משפחתיים, יש לפנות בהקדם האפשרי לליווי וייצוג של עורך דין בעל התמחות בדיני משפחה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא