מה תפקידו של עורך הדין לענייני גירושין?

הליך גירושין הוא הליך מורכב מלבד היותו לא נעים. לאחר חיים משותפים לאורך שנים, בני זוג מחליטים להיפרד ולשנות את מסלול חייהם בשל כך. ההחלטה להתגרש קשה רגשית אך גם מבחינה כלכלית נלווים לה לא מעט התלבטויות.

כדי שהעניינים יסתדרו כפי שבני הזוג רוצים, יהיה עליהם לשכור שירותי עורך דין לענייני גירושין אשר בעצם דואג שכל אחד יקבל את המגיע לו, ללא קיפוח לא של תשלום דמי המזונות ולא של הסכם המשמורת על הילדים.

 

שירותי עורך דין לענייני גירושין

בן זוג העומד לפני גירושין, אם הוא רוצה לקבל את המגיע לו מבחינה משפטית, הוא חייב לערב עורך דין גירושין בתמונה. לעורך דין גירושין תפקידים רבים:

 

הסדרת משמורת

עניין המשמורת הוא מורכב. במרבית הפעמים, שני ההורים ירצו ליטול חלק במשמורת. כל אחד רוצה לבלות עם ילדיו ולפעמים הילדים מוצאים את עצמם נקרעים בין שני ההורים. כדי להימנע ממצבים לא נעימים חשוב לפנות לעורך דין מומחה לענייני גירושין שיפעל בחוכמה למניעת מאבקי כוח העלולים להביא למצבים כאלו.

 

הסדרת תשלום המזונות

כאשר יש ילדים משותפים מתחת לגיל 18 בתמונה, על בני הזוג לשאת בנטל ואחד צריך לשלם לצד השני שמגדל אותם . אף הורה לא ירצה שילדיו ירעבו ללחם מחוסר כלכלי ולכן נערך הסכם מזונות בו מתקבלת הכרעה על גובה דמי המזונות הנדרשים.

אם פניתם אל משרד עורכי דין לצורך כך, חשוב שתדעו כי עורך דין לא יפעל דווקא להגדלת דמי המזונות שהלקוח שלו יקבל, אלא הוא יפעל לעריכת הסכם נוח ללקוח שלו אך גם כזה שמכבד את שני הצדדים ונוח לשניהם.

 

שמירה על מערכת יחסים נעימה

אמנם הליך גירושין הוא הליך בו בני זוג החליטו שהם לא מעוניינים לחיות זה לצד זה ומערכת היחסים היא כבר לא מה שהיא הייתה. תפקיד עורך דין הוא לשמור על תקינות מערכת היחסים, כך שאף אחד לא יפגע, כל אחד מבני הזוג יוכל להמשיך בחייו מבלי לחוות פגיעה קשה. עורך דין לענייני גירושין יספק לבני הזוג מעטפת מכילה בכל הקשור לנושא.

 

איך בוחרים עורך דין לענייני גירושין?

בבחירת עורך דין גירושין חשוב לבחון את מידת מקצועיות העורך דין, אתם לא מעוניינים לפנות למישהו שלא מתמצא בתחום כמו שצריך… אתם גם לא רוצים להיות שפני הניסיון ולכן חפשו עורך דין בעל וותק וניסיון בתחום.

לצד כל בחינת המקצועיות, חשוב לבחון גם את מידת השירות והאדיבות המוענקת במשרד עורך הדין אליו אתם פונים. אתם צריכים שיהיה לכם עם מי להתייעץ לכל אורך ההליך. אתם לא רוצים לגלות שעורך הדין "עושה לכם טובה" ומטפל בענייניכם. מגיע לכם לקבל שירות עם כל תשומת הלב הנדרשת. אין סיבה שתוותרו על דברים בסיסיים שכאלו.

עורך דין גירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא