הגנה על זכויותיך: מדוע שכירת עורך דין גירושין חיונית בעת פירוק נישואין

הפעולה הראשונה שמתבצעת על ידי זוגות שמחליטים להתגרש היא יצירת קשר עם עורך דין שבקיא בתחום המשפחה והגירושין. יצאנו לבדוק מה גורם לרבים לבצע את הפנייה הזו בראש ובראשונה וחזרנו עם מספר תובנות שכל אחד צריך להכיר. הישארו אתנו ותגלו למה שכירת עורך דין בתחום זה הינה חיונית ואיך תוכלו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

 

עורך הדין יתווך לכם את עולם המשפט והמושגים המקצועיים

בתי הספר, החטיבות והתיכונים בישראל לא מלמדים תכנים שנוגעים לעולם המשפט. עובדה זו מוצגת בפניכם בתחילת המדריך, כדי לאפשר לכם להבין שאתם לא יכולים להתמודד עם ההליך באופן עצמאי. סביר להניח שתשמעו כל מיני מושגים שלא מוכרים לכם, כמו למשל:

  • דמי מזונות
  • משמורת
  • חלוקת נכסים

ברגע שתכירו במושגים הללו מקרוב ותבינו את ההשלכות שלהם, יתאפשר לכם לבצע בחירה נכונה שתשנה לכם את החיים במובן חיובי.

עורך דין גירושין

עורך הדין יקיים משא ומתן על תנאי הגירושין

בואו נהיה כנים רגע, אתם לא מסוגלים לעמוד מול עורכי דין כרישים ולהציג את העמדה שלכם, נכון? אתם הרי נמצאים כעת במצב רגיש במיוחד שבקושי מאפשר לכם לעמוד על הרגליים. לכן, אתם צריכים לקבל את שירותיו המקצועיים של עורך דין גירושין בקריות שיקיים את המשא ומתן עבורכם. כלומר, הוא זה שיציג את דעתכם בכל הנוגע למשמורת, חלוקת רכוש וכל נושא אחר שצריך להילקח בחשבון.

 

עורך הדין יתעסק בכל המסמכים והניירת

הליך הגירושין נחשב למורכב ומתיש. כך שאף אחד מהצדדים לא רוצה להקדיש זמן בחיפוש אחר מסמכים שונים שצריכים להיות מוצגים בפני בית המשפט. זו הסיבה השלישית שתוביל אתכם לפנות אל עורך דין גירושין בחיפה שיתעסק עם כל הניירת ויאפשר ללקוחותיו להתמודד עם דברים חשובים יותר.

דמי מזונות

כך תגנו על הזכויות שלכם ותגיעו לעורך דין מומלץ

בחירה בעורך דין לענייני גירושין צריכה להתבצע באופן מוקפד. שכן, כל טעות שתתרחש עשויה לפגוע באורח החיים שלכם מעתה ואילך באופן קיצוני. אנו מציעים שלא לפנות מיד לעורך דין אקראי. ההמלצה היא לכתוב את שמו המלא או את שם המשרד בשורת החיפוש של גוגל. שכן, פעולה זו תוביל אתכם לקריאת חוות דעת שמוצגות בלשונית הביקורות של מנוע החיפוש המפורסם. שם ניתן לקרוא פרטים אודות עורך הדין ולהבין האם הוא עונה על הקריטריונים החשובים הבאים:

  • מקצוען
  • יש לו ניסיון רב בתחום
  • בעל יחסי אנוש טובים

 

מילים אחרונות לסיום

שכירת עורך דין גירושין בשלבים הראשונים של פירוק הנישואין הינה חיונית עבור כל גבר ואישה באשר הם. המדריך הנוכחי גרם לכם להבין את העניין לעומק, כך שנותר לכם רק לפנות לעורך דין מומלץ שיסייע לכם לאורך הדרך.

עורך דין גירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא