האם יש צורך לבצע חקירה כלכלית על הפרטנר לפני גירושין?

תהליך גירושין הוא תהליך ארוך ומורכב עבור שני הצדדים. כחלק מההליך, מתבצעת חלוקה של הממון בין בני הזוג וכן נקבעים תשלומי מזונות במידת הצורך.

ככל שיהיה בידכם מידע רב יותר על הפרטנר שלכם, כך תוכלו להגביר את הסיכוי שלכם לקבל יותר לאחר הגירושין.

מי מבצע חקירה כלכלית?

חקירה כלכלית לרוב תתבצע על ידי משרד חקירות. אם ברצונכם לקבל חקירה כלכלית מקיפה ברמה הגבוהה ביותר, כדאי לפנות לשירותיו של משרד חקירות מקצועי. ככל שהחקירה תתבצע בצורה מקצועית יותר, כך אתם תרוויחו יותר. משרד חקירות בעל ניסיון ומקצועיות ברמה גבוהה, ידע לתת לכם את כלל הפרטים הפיננסים על הפרטנר שלכם שיעזרו לכם בהליך הגירושין. הניסיון והמקצועיות של המשרד אליו פניתם הוא הכרחי עבורכם ועבור הצלחתם בהליך. משרד חקירות שאינו מקצועי או מנוסה, לא ידע לספק את כלל הפרטים הנדרשים ולא ידע היכן ניתן להשיג את המידע המבוקש.

 

למה צריך לבצע חקירה כלכלית?

בכל הליך גירושין, ככל שיהיה לכם יותר מידע על הפרטנר שלכם כך הדבר יטיב עימכם. הדבר חשוב עוד יותר כשמדובר בכסף שלכם ובחלוקת רכוש. ברור שמה שהכי חשוב בהליך גירושין הוא לקבוע מה יהיה עם הילדים ומה מצבם. אך ככל שיהיה לכם יותר ממון לגדל אותם כך יהיה גם לילדים טוב יותר. חקירות כלכליות יסודיות יאפשרו לכם לדרוש כסף רב יותר מהפרטנר שלכם. ככל שמצבו הכלכלי טוב יותר, כך תוכלו לקבל ממנו דמי מזונות גבוהים יותר. דמי המזונות הללו חשובים בעיקר כדי שיהיה לכם יותר עבור הילדים שלכם ושתוכלו לפנק אותם כמה שיותר. בנוסף, ככל שמצבו הכלכלי של הפרטנר טוב יותר, כך תוכלו לזכות בממון רב יותר בחלוקת הרכוש (זה בעיקר אם לא חתמתם על הסכמי ממון לפני הנישואים). חשוב לבצע חקירה מקיפה ככל הניתן ובמועד מוקדם ככל הניתן, וזאת היות ובני זוג רבים נוטים ל"אבד" ממון במכוון לקראת הגירושין. אובדן הממון אין משמעו שהם מבזבזים כסף, אלא מעבירים רישום על בעלויות של נכסים בעלי ערך פיננסי הרשומים על שמם, שיהיו תחת שמם של קרובים שלהם. כך הם משתדלים להציג תמונה כי אין להם דיי כסף לשלם דמי מזונות על מנת שבית המשפט יפטור אותם מתשלום זה וישמרו את הכסף לעצמם.

האם יש צורך לבצע חקירה כלכלית על הפרטנר לפני גירושין
האם יש צורך לבצע חקירה כלכלית על הפרטנר לפני גירושין

מה כוללת חקירה כלכלית על הפרטנר?

חקירה כלכלית על הפרטנר היא בעיקרה חקירה המציגה תמונת מצב לגבי מצבו הכלכלי הנוכחי. החקירה הכלכלית תכלול לרוב – מצב חשבונות הבנק שבבעלות הפרטנר, גובה המשכורת בנטו שמרוויח, הוצאות שוטפות שיש לפרטנר לשלם, ערבונות, בעלויות על נדל"ן ונכסי הון שונים, חסכונות ופיקדונות ועוד. בנוסף, כדאי להשוות את החקירה הכלכלית על הפרטנר למצב הכלכלי שלכם. הדבר חשוב עוד יותר אם אתם מרוויחים פחות.

איש משפט

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את