האם ניתן לתבוע את גרושתי בגלל הפרה של תנאי הגירושין שלא הדבירה את הגינה בבית

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות באמצעי המדיה השונים על מקרה שאירע לזוג שהתגרש בהקשר של הדברת הגינה. אם לא שמעתם על המקרה המדובר, הכותרת שלעיל בטח אפשרה לכם להבין שמדובר במצב שבו האישה לא הדבירה את הגינה בבית למרות שהדבר הופיע שחור על גבי לבן בתנאי הגירושין של הזוג.

הבעל פנה אלינו וביקש שנברר את הפרטים לעומק וכך עשינו. יצאנו לבדוק האם הגבר יכול לתבוע את האישה וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת מקרוב.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לאפשרויות התביעה, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל כמה עורכי דין שעוסקים בדיני משפחה. עורכי דין אלו סייעו לנו לאחר שכתבנו בקבוצת פייסבוק שאנו כותבים מדריכים בנושא. הסברנו שהחלטנו לבדוק באופן מעמיק האם אותו אדם יכול לתבוע את הגרושה שלו בגלל הפרה של תנאי גירושין זה וביקשנו לקבל מידע מהימן. לשמחתנו, פנו אלינו כמה עורכי דין שציינו את דעתם וגרמו לנו להבין מהי התשובה לסוגיה.

 

האם ניתן לתבוע את הגרושה במצב שכזה?

עורכי הדין שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שאפשר לתבוע את הגרושה במצב שכזה. לדבריהם, היה לבני הזוג מדביר קבוע שהגיע להדביר את החצר באופן קבוע במשך שנים. בטח שמעתם שמדובר על אבי המדביר  שנקלע לסיטואציה הלא נעימה הזו.

עורכי הדין ציינו שבגלל שהמדביר היה מגיע בקביעות והדבר הופיע בתנאי מסמכי הגירושין, ניתן לתבוע את הגרושה על אי עמידה בתנאים. חשוב לציין כי החצר התמלאה באותו זמן במזיקים רבים שגרמו להרס של גינת הירק. כך שמדובר בעניין רציני מאוד.

 

נמצאים במצב דומה? זה מה שאתם צריכים לעשות

אם גם לכם אירע מקרה דומה, במהלכו בן או בת הזוג לשעבר החליטו להפסיק את שירותיו של בעל מקצוע כלשהו למרות שהדבר הופיע בתנאי הגירושין שלכם, עליכם לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין מומלץ שיאפשר לכם להתמודד עם העניין באופן מקצועי ביותר.

 

טיפ לגבי בחירה בבעל מקצוע מומלץ

רגע לפני שאתם יוצאים לבחור עורך דין שייצג אתכם, אתם צריכים לדעת שיש דרך מסוימת לבחור אותו (וכל בעל מקצוע אחר שתצטרכו להמשך הדרך). חשוב לנו לציין בפניכם את הדרך הזו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. עליכם בעצם לקרוא חוות דעת אודות בעלי מקצוע מתחום זה ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות בהן תוכלו למצוא חוות דעת אמינות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שניתן לתבוע את הגרוש או הגרושה בגלל הפרה של תנאי גירושין על אי הדברה של הגינה בבית.

מדביר רגיל

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא