קונים נכס בארה"ב – נוטריון היא איש המקצוע שאתם צריכים לידכם

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות מצד גולשים שמבקשים מאתנו לכתוב מדריך מקיף אודות נכסים בארצות הברית. בעקבות הביקוש שעולה מיום ליום, הבנו שעלינו לפתוח בסדרת מדריכים בנושא שתציג בכל פעם מידע שנוגע לרכישת נכסים ביעד המבוקש. במדריך זה בחרנו להתמקד באיש מקצוע שאתם צריכים כדי לעבור את ההליך המדובר – הנוטריון. הישארו אתנו ותגלו למה אתם צריכים את הנוטריון לצידכם בהליך זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו שלא לכתוב באופן עצמאי. לכן, פנינו אל גולשים ברחבי הרשת וביקשנו מהם למסור לנו את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לליווי של נוטריון רגע לפני שקונים נכס בארצות הברית. אנו מודים שהופתענו מכמות הפניות. שכן, קיבלנו יותר מ – 45 הודעות מצד אנשים שמכירים את ההליך מקרוב וכולם שמחו לעזור לנו. בסופו של דבר בחרנו ב- 3 גורמים שיש להם כבר נכסים ביעד המדובר והם יודעים את כל המידע הנחוץ על שירותים של נוטריון.

 

בואו נכיר קודם את הנוטריון

אם הגעתם לכאן לאחר ששמעתם שאתם צריכים לתאם פגישה עם נוטריון משכנתא ארה"ב בסביון, אז כדאי שתדעו שרגע לפני שאתם דורכים במשרד שלו, עליכם לדעת בכלל מה זה נוטריון. ביקשנו מהגולשים לשתף אותנו בהגדרה של איש המקצוע המכובד ונאמר לנו כי מדובר בעורך דין שעבר כברת דרך (יש לו לפחות 10 שנים של ניסיון בתחום) כדי להגיע אל המקצוע המדובר. לדבריהם, הנוטריון נבחר מטעם וועדה מיוחדת והוא עבר קורס מיוחד ובו הוצגו לו כל הפרטים אודות המסמכים שהוא יכול לחתום עליהם ולתרגם אותם.

 

למה אתם צריכים נוטריון לצידכם במצב שכזה?

אם אתם נמצאים כעת לפני רכישה של נכס בארצות הברית, אתם תידרשו להיות צמודים אל נוטריון. שכן, רכישה שכזו תדרוש מכם לבצע תרגום של מסמכים שונים מעברית לאנגלית או לשפה אחרת, בהתאם למדינת היעד. כדאי שתדעו שאין זה מספיק שתתרגמו את המסמכים הללו על המחשב הפרטי שלכם ותצרפו אל הבקשה. עליכם לגשת אל נוטריון שיבצע את התרגום וימסור לכם אותו כשהוא חתום על ידו.

 

איך בוחרים בנוטריון מקצועי?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בנוטריון מקצועי שימסור לכם תרגום נאמן למקור, אתם צריכים לעבור את השלבים שיוצגו בפניכם ממש עכשיו:

  1. בשלב הראשון אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת אחר נוטריון שעובד באזור המגורים שלכם
  2. בשלב השני אתם צריכים לקרוא ביקורות אודותיו ברחבי הרשת (למשל, בלשונית הביקורות של גוגל או בפייסבוק)
  3. בשלב השלישי אתם צריכים ליצור עמו קשר (אחרי שראיתם שהוא מומלץ) ולתאם פגישה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מיהו נוטריון ולמה אתם צריכים אותו רגע לפני שאתם יוצאים לקנות נכס בארצות הברית. שיהיה בהצלחה!

פסיקה משפטית

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא