עורך דין תביעות משרד הביטחון

עורך דין המתמחה בתביעות משרד הביטחון, הוא עורך דין שמתמחה בעצם בתחום נזיקין שנגרם לגוף או לנפש, בעקבות שירות צבאי ושירות משרד הביטחון. כל אדם שסובל מפציעות או מחלות כתוצאה משירותו הצבאי, ורוצה לקבל על כך אחוזי נכות, הכרה ופיצויים, יגיע למעשה אך עורך דין תביעות משרד הביטחון, שמתמחה בדינים ובתקדימים בנושא ויוכל לייצג אותה באופן המיטבי. כדי להבין יותר על מה מדובר ולמי לפנות – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על עורך דין תביעות משרד הביטחון.

 

מי הוא עורך דין תביעות משרד הביטחון?

עו"ד משרד הביטחון הוא עורך דין שמתמחה ומייצג בעיקר לקוחות שנפצעו ונפגעו בעת שירותם הצבאי, אם באופן פיזי ואם באופן נפשי. עורך דין כזה, הוא אחד שכבר חווה מאות תביעות הנוגעות לתביעת הצבא בגין נזקי גוף, ולכן גם בעזרת הניסיון וההיכרות הגדולה עם המערכת הזו, הוא עשוי להעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר, להכיר את התקדימים ואת הרופאים המומחים שיכתבו חוות דעת שיתמכו בטענות שלכם, יותר מכל עורך דין אחר בשוק.

 

מתי נצטרך עורך דין המתמחה במשרד הביטחון?

 

פגיעות פיזיות מהשירות הצבאי

ראשית, רבים יצטרכו עורך דין עבור תביעות של משרד הביטחון במידה והם חוו פגיעה פיזית מסוימת מהצבא – בין אם מדובר בפגיעה שקרתה באירוע מסוים כמו תאונת אימונים, ובין אם מדובר בפגיעה פיזית שהתעוררה בעקבות השירות הצבאי, כמו שחיקה של הברך וכדומה. בכל מקרה של בעיה פיזית שמשפיעה על בריאותכם והתעוררה בעקבות השירות הצבאי – עורך דין משרד הביטחון יעמוד לצדכם וישיג לכם את ההכרה הנדרשת.

 

פגיעות נפשיות ומחלות שהתעוררו ערב השירות הצבאי

עבור רבים, במהלך השירות או בעקבותיו, מתעוררות מחלות נפשיות והפרעות מסוימות שהתעוררו עקב השירות הצבאי ומפריעות לכם בשגרת החיים בעקבותיו. התביעות הפופולריות הן בגין פוסט טראומה, דיכאון ופרנויה, שנגרמו בעקבות אירועים שחווה החייל בשירותו הצבאי. גם במקרים נפשיים, עורך דין המתמחה בתביעות נגד משרד הביטחון יעמוד לצדכם, וישיג עבורכם את הפיצויים, אחוזי הנכות וההכרה המגיעה לכם בעקבות הפגיעה.

 

האם חלה התיישנות על תביעות של משרד הביטחון?

בכל אירוע ועניין שניתן לתבוע לגביו, יש גם תקופת התיישנות הקבועה בחוק, הקובעת כי לאחר מספר השנים הקבוע, לא ניתן יותר להגיש תביעה בעניין. עבור כל מי שחווה איזו פגיעה במהלך השירות הצבאי או בעקבותיו – חשוב שתכירו כי חלה תקופת התיישנות על פגיעות מהצבא, שבסיומה לא תתאפשר לכם ההזדמנות לתבוע את משרד הביטחון ולקבל את ההכרה המתאימה.

כדי לדעת בדיוק מה תקופת ההתיישנות ולהיערך אליה בהקדם, חשוב לבדוק כמה שיותר מוקדם מה היא תקופת ההתיישנות במקרה שלכם, כדי להבטיח שלא תפספסו, ותקבלו את הפיצויים וההכרה המגיעה לכם עקב הפגיעה מהשירות הצבאי בזמן. לכן גם אם אין לכם כוונה לתבוע כרגע, חשוב לבדוק בכל מקרה מה פרק הזמן שעומד לפניכם, ורק אז לקבל את ההחלטה המתאימה לכם.

פרקליט משרד הביטחון

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא