משקיעים דרך קופת גמל? יכול להיות שיש אופציה טובה יותר

זה לא סוד שהמחיה הופכת להיות יקרה. המחירים מאמירים וכל אחד מעוניין לחסוך לעת הצורך. לא כל אחד מצליח לעשות זאת. אבל אם הצלחתם לפתוח קופת גמל משלכם, אתם כבר בדרך הנכונה. כעת אתם רק צריכים לדייק את ההשקעה ולהביא אותה לאופציה המשתלמת ביותר.

 

מהי קופת גמל להשקעה?

קופת גמל להשקעה היא מכשיר פיננסי חדיש יחסית במסגרתה ניתן לחסוך עד 72,000 ₪ בשנה. החיסכון מתאים לאנשים שרוצים לחסוך סכומים קטנים, אך הם מעוניינים להגדיל את השקעתם ולכן הם משקיעים אותו בחברת השקעות המנהלת את הקופה ודואגת להשקיע את כספי הקופה במקומות הנכונים להגדלת הרווחים. כספי הקופה ניתנים למשיכה בכל עת.

למרות זאת, המדינה מעודדת חסכון לזמן הפנסיה כך שאם תבחרו למשוך את הכספים בקצבה חודשית לאחר גיל 60, תוכלו להנות מפטור ממס על הרווחים. כל אחד יכול להשקיע ולפתוח קופת גמל משלו. על כל מספר זהות ניתן לפתוח קופת גמל אחת בלבד. הרבה אנשים פותחים קופות גמל לילדיהם כדי להעניק להם בסיס כלכלי לתחילת החיים העצמאיים.

 

קיימת תחרות בין קופות הגמל השונות

כל חברת השקעות מעוניינת שישקיעו אצלה. לכן, קיימת תחרות גבוהה בין בתי ההשקעות השונים. הדרך הנכונה להשוואת קופות גמל להשקעה היא באמצעות כניסה למערכת השוואת נתונים. אתם מזינים את פרטי קופת הגמל שלכם והמערכת מאתרת קופות משתלמות יותר. באמצעות המערכת ניתן לקבל תוצאות במינימום מאמץ.

 

איך ניתן למנף כספי קופת גמל?

קופה גמל ניתנת למשיכה בכל רגע נתון ולכן היא מאפשרת לכם בסיס לחסכון. ישנם השקעות רבות ומשתלמות שלא מאפשרות הצטרפות בפחות מסכום מסוים. קופת גמל מאפשרת לכם לחסוך את הכסף הנדרש כדי להתקדם להשקעה טובה ומשתלמת יותר. זה יכול להיות השקעה בנדל"ן, השקעה בתיק השקעות ועוד.

 

השקעה בנדל"ן

ההשקעה בנדל"ן ידועה כבטוחה יחסית. מחירי הדיור מאמירים משנה לשנה ולא נראית עצירה באופק. נכון שמשרד השיכון מנסה להציע פתרונות דיור, אך כל אלו לא מרווים את הביקוש האדיר הקיים בענף. ולכן, השקעה בנכס נדל"ן היא השקעה רווחית במיוחד. אתם קונים נכס באמצעות ההון העצמי שצברתם (דרך קופת הגמל) וכך אתם לוקחים משכנתא ומשלמים אותה במקום לקופת הגמל. בהמשך אתם יכולים ליהנות מנכס על שמכם ואם תמכרו אותו תוכלו להרוויח הפרשים ניכרים תודות למחירי הדיור שלא מפסיקים לעלות.

 

השקעה בתיק השקעות

מדובר בהשקעה שיכולה להיות בטוחה אך יכולה גם להיות מסוכנת יותר. הכל תלוי בכם. אתם אלו שמחליטים את גובה הסיכון שישולב בתיק ההשקעות שלכם. קיימים בתי השקעות רבים. ברגע שאתם פונים לאחד מהם בבקשה לרכישת תיק השקעות, תצטרכו לפתוח חשבון בנק ייעודי להשקעות אלו ומנהל התיק ייעזר בו לביצוע השקעות על שמכם. לכל בית השקעות קיים סכום מינימלי לרכישת תיק השקעות.

כסף

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא