מי יכול להוציא דרכון רומני?

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה במספר המתעניינים בהוצאת דרכון זר. אנו סוברים כי עלייה זו באה לידי ביטוי בעקבות כל מיני שינויים במדיניות של הממשלה הנוכחית. החלטנו לצאת ולבדוק באופן מקיף את כל המידע הנוגע להוצאת דרכונים זרים. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרה. הפעם, יצאנו לבדוק מי יכול להוציא דרכון רומני ומה חשוב לדעת על כך. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החיוניים בנושא.

 

אזרחות רומנית – הפכה להיות לפופולארית בשנים האחרונות

רגע לפני שנציג בפניכם את האנשים שיכולים להוציא דרכון רומני, חשוב שתדעו כי בשנים האחרונות ישראלים רבים מתעניינים בדרכון מסוג זה. סביר להניח כי ההתעניינות ברומניה עצמה נובעת מכך שהיא נכללת באיחוד האירופי. החל משנת 2007 חל שינוי מהותי בקרב מי שמחזיקים בדרכון רומני. שכן, הדרכון שלהם, שהיה מוגבל לרומניה בלבד, הפך להיות לדרכון אירופאי לכל דבר ועניין. עובדה זו מאפשרת להם להשתקע במדינות הדרכון האירופי תוך אפשרות ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • הם יכולים להשתקע לזמן ממושך, בגלל שאין להם מגבלה של זמן
  • אין להם צורך באישורים מיוחדים
  • הם יכולים לקבל את כל הזכויות הסוציאליות שמגיעות לאזרחי האיחוד האירופאי
  • יש באפשרותם ללמוד במוסדות לימוד שונים
  • הם יכולים לטייל בכל מיני מדינות שישראלים לא יכולים להיכנס אליהם (עם דרכון ישראלי)

מי יכול להוציא דרכון רומני?

מי הם ברי המזל שיכולים להוציא דרכון רומני?

הליך הוצאת הדרכון הרומני אינה עניין של מה בכך. מי שיכולים לעבור אותו הם אנשים שיש להם אפשרות לקבל אזרחות רומנית. אם שמעתם על ההליך, אתם וודאי יודעים שהוא עשוי להיות מורכב. אם להיות מדויקים, ישראלים שיכולים לעבור הליך של הוצאת דרכון רומני הם אלה שיש באפשרותם להוכיח הוכחת זיקה לרומניה ומי שנשללה ממשפחתם האזרחות בעבר.

 

מה צריך להציג כדי להוציא דרכון רומני?

הוצאה של דרכון רומני, בדומה להוצאת דרכונים זרים אחרים, מצריכה איסוף של כל מיני מסמכים. בדרך כלל מדובר במסמכים הבאים:

  • תמצית רישום
  • צילומים של תעודות לידה
  • תעודות נישואין במידה ויש
  • תעודת יושר

ראוי לציין כי יש להכין את התיק עם כל המסמכים הדרושים ולתרגם אותם אצל נוטריון מוסמך.

מי יכול להוציא דרכון רומני?

מתכננים להוציא דרכון רומני? אל תעשו את זה לבד

אם אתם מתכננים להוציא דרכון רומני בקרוב, כדאי שתדעו כי עליכם לפנות אל מומחים בתחום. יש לא מעט חברות שישמחו לסייע לכם בהליך המורכב. עשו זאת כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מוסרים את כל המסמכים המתאימים שיאפשרו לכם לקבל את האזרחות בסופו של דבר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מי יכול להוציא דרכון רומני. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהתחיל בהליך שיאפשר לכם להחזיק בדרכון אירופאי.

מי יכול להוציא דרכון רומני?

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא