מה חשוב לשים לב אליו כשבוחרים מגשר לגירושין

גירושין הינו הליך שעשוי להיות ארוך, מפרך ולא נעים (בלשון המעטה). שכן, נידונות במהלכו סוגיות מורכבות מאוד שנוגעות לחלוקת הרכוש בין בני הזוג, הסדרי ראייה, מזונות ועוד. בני זוג רבים שבחרו להתגרש, מוצאים את עצמם מסתייעים בשירותיו של מגשר גירושין. יש חשיבות גבוהה בהגעה אל מי שנחשב לקשוב, מקצועי ובעל ניסיון רב. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הפרטים שחשוב לשים לב אליהם בעת בחירה בבעל מקצוע זה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים במגשר גירושין שמתאים לכם.

 

רגע, אבל מה זה בכלל מגשר לגירושין?

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי לאחר שנאמר לכם כי עליכם להסתייע במגשר גירושין, אך אינכם יודעים כלל במה מדובר. אם כך, נציין בפניכם בקצרה כי מדובר בבעל מקצוע שעבר הסמכה מקצועית בתחום הגישור. כך שיש ביכולתו להוביל את ההליך ולהביא בסופו של דבר לפתרון סכסוכים אלטרנטיבי. כאשר המטרה של הליך זה היא לאפשר לבין הזוג להגיע להסכמות, כדי להימנע מניהול הליך דומה בבית המשפט.

בחירת גשר גירושין

הדבר ה – 1 שעליכם לבדוק טרם הבחירה במגשר לגירושין: המלצות

יש היצע רחב של מגשרים ברחבי הארץ, אבל לא כולם נחשבים למומלצים במיוחד. אתם צריכים להיות בטוחים כי אתם פונים אל מי שנחשב למומלץ ביותר בתחום. לכן, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת או באמצעות שיח עם מי שעברו את ההליך בעבר. כך יתאפשר לכם להגיע אל כמה מגשרים מומלצים ולבחור את זה המתאים לכם ביותר. נציין כי ניתן לקרוא המלצות אמינות בפלטפורמות אלה:

  • גוגל
  • פורומים של עורכי דין
  • פייסבוק

 

הדבר ה – 2 שעליכם לבדוק טרם הבחירה במגשר לגירושין: המיקום שבו הוא עובד

חשוב מאוד שתבדקו כי המגשר ששמתם עליו עין עובד בקרבתכם. שכן, אתם גם ככה תמצאו את עצמכם בנסיעות מרובות בתקופה הקרובה. זה הרי ידוע שהליך של גירושין ברבנות מצריך פגישות עם עורכי דין, מגשרים ובעלי מקצועות נוספים. לכן אנו ממליצים לבחור במי שעובד בקרבת מקום ותחסכו לעצמכם נסיעה ממושכת ומעייפת.

 

הדבר ה – 3 שעליכם לבדוק טרם הבחירה במגשר לגירושין: האם אתם בוחרים במגשר אחד או שניים?

יש זוגות שבוחרים להסתייע בשני מגשרים שונים. כלומר, מגשר אחד שמייצג את הבעל ומגשר אחר שמייצג את האישה. אנו כאן כדי לומר לכם שאם תיישמו את כל הדברים שמופיעים במדריך זה, אתם לא תצטרכו להסתייע בשני אנשי מקצוע שונים (בגלל שהמגשר הנבחר יהיה מומלץ ובעל ניסיון רב, כך שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות).

בחירת גשר גירושין

הדבר ה – 4 שעליכם לבדוק טרם הבחירה במגשר לגירושין: ניסיון ומקצועיות

רגע לפני סיום, עליכם לשים לב כי אתם בודקים באופן מעמיק את הניסיון והמקצועיות של המגשר הנבחר. יכול להיות שאתם תוהים בשלב זה אם קריטריונים אלו נכללו בדבר הראשון שהוצג לעיל. נרחיב ונאמר כי לכל זוג יש רקע אחר. אתם צריכים לבדוק שהמגשר הוא לא רק מומלץ בתחומו, אלא גם בעל ניסיון במקרים דומים למקרה שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במי שיידע לבצע את הגישור על הצד הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם יודעים מה הם הדברים שחשוב לשים לב אליהם רגע לפני שבוחרים מגשר לגירושין. בשלב זה, נותר לכם רק לערוך בירור מעמיק אודות מגשר מומלץ וליישם את 4 הדברים הנוספים. נאחל בהזדמנות זו שתעברו את ההליך בקרוב ותצאו ממנו מרוצים.

בחירת גשר גירושין

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא