חוק וסדר: מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים בחו"ל?

השקעות בנדל"ן בחו"ל הפכו להיות עניין שבשגרה עבור רבים. שכן, מחירי הנדל"ן המאמירים בישראל, הובילו לחיפוש אחר חלופות זולות ומשתלמות. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להבין מה צריך לדעת רגע לפני שנצא לבצע את העסקה הגדולה של חיינו. הישארו כאן ותגלו את כל התשובות הדרושות לכם.

 

עליכם להכיר במאפייני השוק

כידוע, שוק הנדל"ן משתנה ממדינה אחת לאחרת. כך שעליכם לערוך סקר שוק מקיף שיאפשר להכיר במאפיינים של השוק המקומי. מדובר בבירור שנוגע לנושאים הבאים:

  • המצב הכלכלי ששורר בשוק המקומי
  • צפי של היצע וביקוש
  • ניתוח של מגמות קיימות (קצב התייקרות הנכסים)

היכרות מעמיקה עם נתונים אלה תאפשר לכם לסנן את היעדים המתאימים ולהעריך את מידת הכדאיות של ההשקעה שתיבחר על ידיכם בסופו של דבר. נמליץ בהזדמנות זו להשקיע במדינה שיש לה מערכת מידע נגישה שתספק לכם את כל הנתונים העדכניים על שוק הנדל"ן.

קצב עליית מחירי הנכסים

בדקו מהי מדיניות המס

אי אפשר לעסוק ברכישת נכסים בחו"ל, מבלי לציין מילה או שתיים על מדיניות המס שמשפיעה על הרכישה. נציין שעליכם לבדוק מראש אם המדינה הנבחרת נחשבת למסבירת פנים לזרים. שכן, יש מדינות מסוימות שמעודדות משקיעים זרים, כדי לעודד את הכלכלה המקומית. פורטוגל נכללת בקטגוריה זו, לכן היא נחשבת ליעד מבוקש בקרב מביני עניין בתחום הנדל"ן. אם אתם מתכננים לבצע השקעה בפורטוגל או בכל יעד אחר בחו"ל, עליכם לבדוק את שיטת המיסוי שנוגעת לא רק לשלב הרכישה, אלא גם לשלבי ההשכרה של הנכס.

 

תכירו את החוקים המקומיים

קחו בחשבון שיש מדינות שיש בהן חוקים שעשויים לפגוע במשקיעים. מדובר לצורך הדוגמא בחוקים שנוגעים לתשלום עבור אי טיפוח של חזית הבניין. תרחיש זה עשוי להוביל לתשלום קנסות גבוהים שראוי להימנע מהם. חשוב להכיר בחוקים אלה מראש ולבחור ביעד מסוים רק לאחר שיש בידיכם את כל המידע. נדגיש שהדבר נכון להשקעה בפורטוגל, דובאי או השקעה חכמה בארה"ב.

 

מבולבלים? יש מי שיעזור לכם!

אתם יכולים להיות רגועים. שכן, אין צורך לבצע את הבירורים השונים באופן עצמאי. תוכלו פשוט לפנות לחברה שעוסקת בהשקעות נדל"ן. זו מכירה במאפייני השוק, מדיניות המס, החוקים וכל פרט אחר שנוגע ליעד שבחרתם. פנייה לחברה מסוג זה תאפשר לכם לבצע רכישה בראש שקט. שכן, היא תציג בפניכם את העובדות השונות ואתם תצטרכו להחליט אם אתם מעוניינים בביצוע עסקה שכזו או לא.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור יעד להשקעה

יש 3 דברים חשובים שעליכם לדעת, רגע לפני שתבצעו השקעה בנדל"ן בחו"ל. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו לערוך חיפוש עצמאי ברחבי הרשת, כדי להכיר בדברים הללו מקרוב או לפנות לחברה מוסמכת שתרכז את המידע הרלוונטי עבורכם וזאת בהתאם ליעד שתבחרו מראש.

לדעת חדשות על נדל"ן

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא