כיצד תגלו אם בן הזוג בוגד בכם?

אם אם לפתע שמים לב לסימנים שונים שיכולים להצביע על כך שבן הזוג שלכם מנהל מאחורי הגב שלכם מערכת יחסים נוספת, יש כמה דברים שיכולים לעזור לכם לדעת האם החשש שלכם אכן מבוסס.

לא כל סימן שבן הזוג שלכם בוגד מצביע בהכרח על בגידה, אבל בכל מקרה, תמיד כדאי להיות עם יד על הדופק.

הנה כמה דברים שחשוב תעשו כדי לגלות על בגידה.

 

חשיפה של בגידה:

לבגידה בן בני זוג יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת. מעבר לפירוקה של מערכת היחסים, הבגידה יכולה גם לבוא לידי ביטוי במהלך הליך הגירושין בצורות שונות. לכן, כאשר מתעורר החשש שלכם לבגידה, הדבר החשוב ביותר הוא לא לעשות טעויות. אם תיעזרו בשירותים של חוקר פרטי בגידה תוכלו להיות בטוחים לגבי האמת, ולא תצטרכו להישאר מסופקים.

חשיפת האמת בנושא הזה היא לא קלה. אם אתם מרגישים בכל זאת שיותר מהכל האמת חשובה לכם, ואתם מבינים גם את ההשלכות של החשיפה שלה, חוקר פרטי שמתמחה בבגידות יוכל לעזור לכם כל הדרך לחשיפת הבגידה. בינתיים, הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות כדי לגלות האם בן הזוג שלכם בוגד בכם.

 

  • השלב הראשון – אל תחשפו את החשדות שלכם לאף אחד:

אם אתם חושדים שבן הזוג בוגד בכם, שמרו את החשדות לעצמכם. כל חשיפה של החשדות הללו יכולה להגיע אל בן הזוג שלכם שמיד ינקוט באמצעים שיקשו עליכם לגלות את האמת. בשלב הראשוני, העמידו פנים של עסקים רגיל, זה אפילו עלול לגרום לו להרגיש בטוח ולעשות טעויות.

 

  • בשלב השני – :

יחד עם השמירה על החשדות שלכם חסויים, תתחילו לבדוק לבד האם ניתן למצוא ביסוס נוסף לחשדות שלכם מעבר לתחושות הבטן. בדקו האם ישנן הוצאות חריגות מחשבון הבנק, תשלום במלונות וצימרים, או שעות עבודה חריגות בזמן האחרון. הימצאות של סימנים כאלו יוכלו להבהיר לכם

תתחילו לבדוק בעצמכם

שלחשדות שלכם יש בסיס מוצק מעבר לתחושות.

 

  • השלב השלישי – עימות עדין:

אם אתם מרגישים שיש בידכם מספיק ממצאים, אתם יכולים להתחיל לברר אותם מול בן הזוג, אבל בצורה עדינה. אל תתנו לו תחושה שאתם יודעים על מה מדובר אלא שאלו בצורה תמימה. במהלך השאלות שלכם הוא יצטרך למצוא לעצמו תירוצים מספיק טובים כדי להסביר את המעשים שלו. לחילופין, ייתכן שהוא גם יודה ויחסוך לכם את העבודה הקשה.

 

  • השלב האחרון – חשיפה:

בשלב האחרון אתם צריכים להבהיר לבן הזוג שלכם שהאמת ברורה לכם. בין אם מדובר בתיעוד שהשגתם באמצעות חוקר פרטי ובין אם בכוחות עצמכם, חשוב שהוא יהיה חד משמעי כך שלבן הזוג שלכם לא תהיה ברירה אלא להודות בבגידה.

 

לסיכום:

חשיפה של בגידה היא אירוע לא קל. עם זאת, יש לעשותה בצורה נכונה כדי להגיע לאמת בצורה המהירה ביותר.

איש חקירות

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את