אל מי לפנות כשמתעורר חשד לביצוע עבירות מס?

אחת התגובות המוכרות ביותר שבאות לידי ביטוי בקרב אלו שמגלים כי מתעורר כנגדם חשד לביצוע עבירות מס היא קיפאון. שכן, רבים לא יודעים מה ההליך אומר ומה צפוי להיות הם בהמשך. כך שהם פשוט מוצאים את עצמם עומדים בהלם אל מול מכתב ההתראה או מפגש עם אנשים שעוסקים בנושא. במדריך זה נציין בפניכם את כל המידע המקיף שיאפשר לכם לדעת אל מי צריך לפנות כשמתעורר חשד שכזה, כדי שתוכלו לצאת בהקדם מההלם.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בעת כתיבת המדריך

יש לנו ידע רב בכל הנוגע לעבירות מיסים. שכן, אנו כותבים מדריכים רבים מידי יום על כך. אם אתם קוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע, אתם וודאי יודעים שאנו מסתמכים בכל פעם על מאמרים אקדמיים או מסמכים שנכתבו על ידי אנשי מקצוע בתחום, כדי שנוכל להציג בפניכם, הקוראים שלנו, את המידע המדויק והמעודכן ביותר.

הפעם, בחרנו לגשת אל מי שעברו את ההליך בעצמם, כדי לשמוע מקרוב את כל הדברים שאי אפשר למצוא בספרות המקצועית. לכן, פנינו אל אלו שהתעורר כנגדם חשד לביצוע עבירות מס ושאלנו אל מי הם פנו. קיבלנו מעל ל – 20 תשובות ובחרנו את אלו שלדעתנו יסייעו לכם ביותר.

 

אל מי לפנות כשמתעורר חשד לביצוע עבירות מס? התשובה של משה מרחובות

משה ציין בפנינו שהתגובה הראשונית שלו למצב הייתה הלם. הוא פשוט קפא במקום ולא ידע איך לעכל את העובדה שמתעורר כנגדו חשד לביצוע עבירות מס. לדבריו, הוא פעל כשורה ויש לו גם רואה חשבון שמלווה אותו מרגע פתיחת העסק. לאחר שהוא עיכל את המצב, הוא יצר קשר באופן מידי עם משה קריסי עו"ד מע"מ והסתייע בו. לדבריו, זו הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשה במהלך חייו.

 

אל מי לפנות כשמתעורר חשד לביצוע עבירות מס? התשובה של קובי מפתח תקווה

התגובה של קובי הייתה זהה לזו של משה. לדבריו, הוא פנה מיד אל רואה החשבון שלו ושאל אותו אם ניהול העסק שלו פועל כשורה. ברגע שהוא שמע שהעסק מתנהל כרגיל, תוך מעקב קפדני, הוא נשם לרווחה וידע שאין לו סיבה לדאוג.

 

אל מי אתם תפנו כשמתעורר חשד לביצוע עבירות מס?

כפי שאתם כבר יודעים, חשד לביצוע עבירות מס זה לא עניין של מה בכך. אם מתעורר חשד שכזה כנגדכם, אתם צריכים לדעת באופן מידי אל מי לפנות. כעת, יש לכם הצעות ל – 2 גורמים שונים:

  • עורך דין
  • רואה חשבון

אך אתם יכולים לפנות תחילה אל כל גורם אחר שיכול להרגיע אתכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אל מי אפשר לפנות כשמתעורר חשד לביצוע עבירות מס. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור למי תפנו.

עבירות מס

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא