האם אנשי מזגנים חייבים הכשרה על פי החוק

בתקופה האחרונה אנו שומעים על מקרים שבהם מתחזים מציגים את עצמם כמומחים בתחומים שונים. הדבר מוביל לצערנו לפגיעה ברהיטים, דלתות ומוצרי חשמל. כדי לעשות סדר ולבדוק עבורכם את כל הפרטים החשובים אודות בעלי מקצוע אלו, כתבנו סדרת מדריכים בנושא. מדריך זה יעסוק באנשי מזגנים והוא יציין בפניכם האם הם חייבים הכשרה לפי החוק ואיך תוכלו למצוא איש מזגנים מקצועי באמת.

 

רקע אודות המדריכים הקודמים בסדרה

המדריך הנוכחי הוא ה – 3 במספר בסדרת המדריכים שלנו. במדריכים הקודמים עסקנו בבירור אודות מנעולנים וחשמלאים והפעם בחרנו לעסוק בתחום שמצריך מכם תשומת לב ובירור מעמיק – תיקון מזגנים. שכן, אנו שומעים לא פעם על אנשים שמזמינים "מומחים" בתחום שמשאירים אותם עם מזגן תקול עוד יותר ממה שהיה קודם. כך שאם לא קראתם את המדריכים הקודמים, דעו שאין צורך לקרוא אותם במיוחד כדי להבין את הנכתב במדריך זה.

 

האם אנשי מזגנים חייבים הכשרה על פי החוק? יצאנו לבדוק את הנושא

כדי שנוכל לדעת אם אנשים שמבצעים הליך של ניקוי מזגנים מפוצלים צריכים לעבור הכשרה בתחום על פי החוק, יצרנו קשר עם כמה מהם. פשוט עברנו על מספרי טלפונים של חברות שמבצעות הליך של ניקוי מזגנים בתל אביב והצגנו את עצמנו כלקוחות פוטנציאליים. שאלנו אותם את השאלות הבאות:

  • האם אתם טכנאי מזגנים ?
  • האם עברתם הסמכה בתחום?
  • היכן עברתם את ההסמכה?
  • יש אפשרות לשלוח לנו תעודה?
  • יש עליכם המלצות?

במרבית המקרים, אנשים מרגישים שלא בנוח לשאול כל כך הרבה שאלות, אבל תאמינו לנו, שהן חשובות מאוד עבורכם.

 

אז מה התשובה?

 

מהבירור המקיף שערכנו, גילינו שאין חוק שמחייב את אנשי המזגנים לעבור הכשרה כלשהי. הדבר מוביל לכך שיש בעצם אנשי מזגנים שהתגלגלו אל המקצוע ממש במקרה, לאחר שתיקנו לעצמם את המזגן בבית או שמישהו הראה להם איך מבצעים את ההליך המדובר. אם אתם תוהים איך אנחנו יודעים זאת, נספר לכם שאלו היו התשובות מצד אנשי המזגנים שלא הוכשרו בתחום ויצרנו עמם קשר.

 

איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים באיש מזגנים שעבר הכשרה?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באיש מזגנים מקצועי שעבר הכשרה מקיפה בתחום, אתם צריכים לשאול את אותן שאלות שאנחנו שאלנו לעיל. אתם יכולים לקצר את ההליך ולשאול רק אם יש להם הסמכה ותעודה. שכן, זה צפוי להספיק לכם. אם תרצו לבדוק פרטים נוספים, תמיד תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו עליהם ברחבי הרשת.

 

כמה מילים לפני סיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל המידע הנכון והעדכני בנוגע להכשרה של אנשי מזגנים לפי החוק. כעת, כשידועים לכם כל הפרטים, נותר לכם רק לערוך את הבירור המקיף מראש שיאפשר לכם להיות רגועים.

משקל

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את