אילו מחלות יכולות לזכות בפטור ממס הכנסה?

קיימות מחלות רבות היכולות לזכות אתכם מתשלום מס הכנסה. אם אתם רוצים לדעת באילו מחלות מדובר – הגעתם למקום הנכון! הנה רשימה קצרה של המחלות שיכולות לפטור אתכם ממס הכנסה. 

 

מחלות שנותנות פטור ממס הכנסה

קיימות מספר מחלות שיכולות לזכות את החולים בהם בפטור ממס הכנסה. מחלות אלו יכולות להתחלק למספר קטגוריות עליהן נפרט במאמר זה. שימו לב כי מדובר ברשימה כללית ויש לקחת כל מקרה לגופו, לכן גם אם המחלה שלכם לא מופיעה – אין זה אומר שבוודאות לא תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה, וכמובן זה עובד גם הפוך.

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה הן רבות, ולכן אם אתם חושבים שהמחלה שלכם יכולה להתאים  לאחת הקטגוריות שווה לכם לבדוק את הנושא לעומק.

מחלות

מחלות כרוניות

מחלות כרוניות הן בעצם כל המחלות שאינו עוברות, כלומר מחלות שממשיכות להשפיע על החולה לאורך כל החיים. כמובן שלמחלות כרוניות יש דרגות שונות ומגוונות, ולא כל מחלה כרונית דומה לשנייה. קיימים דברים נוספים הקובעים האם המחלה הכרונית שלכם תוכל להביא לפטור ממס הכנסה, כמו למשל מידת החומרה שלה.

אם אתם סובלים מאיזושהי מחלה כרונית, שווה לכם לבדוק מה שיעור הזיכוי ממס הכנסה שהיא יכולה להעניק לכם. אם אתם לא יודעים כיצד לבדוק זאת, מומלץ מאוד להיעזר בחברה מקצועית העוזרת ללקוחותיה למצות את הזכויות שלהם ואת הטבות המס המגיעות להם.

 

מחלות סופניות

מחלה סופנית מזכה את החולים בה בפטור ממס הכנסה. כאשר אדם מאובחן במחלה סופנית הוא אוטומטית מקבל אחוזי נכות מה שמעניק לו את הפטור מבלי שיצטרך לחדש אותו. יש לוודא כי אכן מקבלים את מלוא אחוזי הנכות המגיעים לכם על מנת למצות את הטבות המס הניתנות.

מחלות סופניות

אילו מחלות נפוצות יכולות לתת פטור ממס הכנסה?

אם אתם רוצים לשמוע באופן יותר ספציפי על המחלות שיכולות לתת פטור ממס הכנסה – הנה פירוט קצר של מגוון מחלות שהחולים בהם יוכלו לבדוק את הזכאות שלהם לסיכוי מס. בין המחלות הנפוצות ביותר שנותנות פטור מסוים ממס הכנסה נמצאות – סרטן, פרקינסון, טרשת נפוצה ואי ספיקת כליות. כמו כן מחלות כמו סכרת, מחלות לב וריאות וכן אירוע מוחי או לבבי בעבר יכולים לספק לחולים בהם פטור ממס הכנסה.

כמובן שנמצאות עוד מחלות, כמו למשל מצבים רפואיים שנגרמים עקב גידולים סרטניים או אירועים לבבים, לכן גם אם בעבר הייתם חולים ואתם עדיין מתמודדים עם ההשלכות של המצב כדאי לכם לבדוק האם אתם עדיין זכאים לפטור במס הכנסה. הטיפ הכי גדול הוא לפנות לחברה מקצועית שעוסקת במיצוי זכויות מס, על מנת להבין מה בדיוק מגי עלנו ולוודא שאנחנו לא מפספסים שום דבר ולא משלמים כסף שיכולנו לחסוך. מאחלים לכם רק בריאות!

מחלות

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא