איך ניתן לחסוך כסף בגירושין

אין ספק שתהליך גירושין זה סיפור מורכב למדי מהרבה מאוד בחינות, וגם העלויות הכבדות הופכות לנטל המקשה על הסיפור. החל משכר טרחה, הוצאות על דירה, ריהוט ומוצרי חשמל חדשים ועוד. הרבה פעמים הצעד המהיר לעבר תהליך גירושין בצורה לא מסודרת, מגיע עם קשיים כלכליים, לפעמים מקוצר רוח ולפעמים מחוסר הבנה. בעזרת כמה דברים פשוטים, תוכלו לעבו את תהליך הגירושין עם כמה שפחות הוצאות מיותרות, וקצת יותר נחת ועדינות שמצב כזה מצריך.

 

בחירת עורך דין

הדבר הראשון והעיקרי שיעזור לכם בתהליך, זה בחירה נכונה של עורך דין, תוכלו כמובן להוזיל עלויות בבחירת עורך דין לענייני גירושין מבאר שבע עם שכר טרחה נמוך יותר ממה שתמצאו במקומות אחרים, אך זה הרבה מעבר לכך. מדובר בסיטואציה מאוד קשה, והדרך הטובה ביותר לאסוף מידע ולעבד את הדברים תוך כדי התהליך הזה בצורה מיטבית, זה בעזרת בחירת עורך דין מומחה, מנוסה, שיוכל להוביל להוצאות סבירות ותהליך רגוע.

 

פתיחות

הדרך הנכונה לעבור את הסיפור הזה, בעיקר במקרים המורכבים יותר, זה להיות כמה שיותר פתוחים וגלויים, אם תעזרו במשרד עורכי דין כמו VLK ואחרים מובילים, מהר מאוד גם יכוונו אתכם להליך מעודד הסכמה. הפתיחות, מאפשרת ביטחון, שיח בו כל הצדדים המעורבים מביעים את הרצון לעבור את זה בצורה מכבדת וטובה ככל הניתן. הדרך הזאת תוביל לכך ששני הצדדים ירגישו ביטחון ואמון, ותוכלו להגיע להסדר בצורה טובה יותר.

 

שיתוף פעולה

אחד הדברים החשובים ביותר, שגם יעזרו לעבור את זה נפשית אך גם יעזרו להיבט הכלכלי, מכיוון שכך זה יהיה מהיר יותר ועם משא ומתן תקני. שיתוף פעולה בין שני הצדדים, יעזור לכם לעשות את כל הבחירות של חלוקת הרכוש וצעדים נוספים באופן מכבד, בהיר, כזה שרואה את שני הצדדים המעורבים. שיתוף הפעולה מאפשר לכם להגיע להסכמה הרבה יותר במהירות ולדאוג לכל הפרטים שצריך באופן מותאם ככל שמתאפשר.

 

גמישות זה חלק עיקרי

דרך נוספת וחשובה מאוד בתהליך גירושין, זה גמישות במשא ומתן, באופן הזה הגמישות תגיע כנראה מתוך אינטרסים בעסקה אך לא בהכרח. בכל זאת הייתה אהבה, היה שם משהו טוב בנקודה כלשהי, אז חשוב לזכור שגם לצד השני בטח הייתם רוצים שיהיה טוב ושיקבל את מה שמגיע לו. הגמישות מאפשרת משא ומתן שייתן לשני הצדדים את המקום לבקש ולקבל את מה שהכי חשוב להם בתהליך.

 

תהליכי גישור

ניהול הליך גירושין בבית משפט זה סיפור יקר, לכן תהליך גישור אליו שני הצדדים יכולים לפנות יחד למגשר מוסמך, שזה לרוב עורך דין מומחה בתחום ענייני משפחה. המגשר, לא מכריע מי צודק בטענותיו, תפקידו לגשר ולעזור לשני הצדדים להגיע להסכמה. על ידי תהליך הגישור מתאפשרת הסכמה ועסקה שתהיה טובה לשני הצדדים. בנוסף שזה מאחד את העלויות המשפטיות, מה שעוזר להוזיל את הסיפור.

 

לסיכום

יש הרה דרכים לחסוך כסף בגירושין, שראוי לציין שעוזרים גם מבחינות אחרות והרבה יותר מהותיות לצדדים המעורבים לעבור את הסיפור בצורה טובה יותר נפשית. תמיד חשוב לחתור להסכם רגוע, מאפשר, מתגמש ומכבד. תנו לחשוב בכל צעד איך לשם תוכלו להגיע, ותראו שזה יוביל גם לחיסכון הכספי וגם לנחת הנפשית שלכם.

פטיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את