איך להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים

במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל קיימים לא מעט זוגות שביניהם מתקיימת מערכת יחסים אלימה.

האלימות הרבה פעמים נתפשת בעיני רבים בצורה לא נכונה, ולכן נשים רבות נמנעות מלהתלונן על אלימות משום שהן אינן מרגישות שהיא אכן קיימת.

היום נספר לכן איך להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים, כדי להפסיק את החיים והשגרה שאולי התרגלתן אליהם, ולפתוח לעצמכן דף חדש, נקי יותר, בריא יותר והכי חשוב – בלי אלימות.

 

להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים – להכיר את הגורמים שיכולים להוביל לזה

אם גם אתן נמנות עם הנשים שאינן מצליחות לזהות עבירות אלימות, טוב שהגעתן אלינו כדי שנעשה לכן סדר. אלימות אינה חייבת להיות אלימות פיזית על מנת להיחשב בתור אלימות וכדי להפוך את בן הזוג שלכן לאלים. קיימים עוד סוגים רבים של אלימות שנכנסים תחת הקטגוריה הזו, כמו אלימות כלכלית, אלימות מילולית, עבירת איומים שנחשבת כסוג מובהק של אלימות ועוד.

אם אתן מרגישות מאוימות מבן הזוג שלכן, סופגות ממנו קללות ואיומים, מתנהלות בהתאם לגבולות שהוא מציב לכן ועל אחת כמה וכמה גם מקבלות ממנו מכות פיזיות – זה הזמן להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים. אז איך עושים את זה?

 

כדי להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים מומלץ להיעזר בעורך דין פלילי

אחד הדברים החשובים והבולטים ביותר סביב הנושא של להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים הוא הדרך שבה תעשו את זה. נשים רבות מרגישות בודדות מאוד בתהליך, ולכן הן נמנעות ממנו מראש על מנת לא לעמוד במצב לא נעים. הדבר הכי חשוב שצריך לעשות הוא לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, שיוכל ללוות אתכן בדרך.

עורך דין פלילי ידע לעזור לכן לפתוח ולהגיש את התלונה, לאסוף ראיות, הוכחות, מסמכים והקלטות שיוכלו לעזור לכן בדרך, וכמובן ייצג אתכן בצורה הולמת אל מול בתי המשפט.

 

לא עוד לשתוק אל מול האלימות

ברגע שאתן בוחרות להגיש כתב אישום נגד בן זוג אלים, אתן מייצרות לעצמכן תנופה אדירה אל עבר עתיד בריא וטוב יותר, גם לכן וגם לילדים שלכן – במידה ומעורבים בסיפור שלכן ילדים כאלו. שתיקה אל מול האלימות עלולה להוביל להתדרדרות גדולה, ולכך שהמצב יצא משליטה, האלימות תתגבר והחיים שלכן יקבלו תפנית אפילו חמורה יותר. לכן, חבל לבזבז את הזמן, וחשוב לעשות את הצעד הזה כמה שיותר מהר.

 

עו"ד סיון כהן להליכים פליליים וליווי משפטי צמוד

אם אתן מחפשות איך לעשות את הצעד הראשון, כדאי שתכירו את עו"ד סיון כהן. מדובר על עורכת דין פלילית מהטובות בתחומה, שתוכל ללוות אתכן בכל שלב ושלב בדרך, עד אשר יוגש כתב האישום, ייחקרו הטענות, בן הזוג האלים שלכן יבוא על עונשו, והחיים שלכן יוכלו להתחיל לעלות על המסלול הנכון להם.

פטיש

 

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא