באילו מקרים הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר?

חיי הנישואין הם אמנם נפלאים, אבל כמה שלא נרצה שכולם יוכלו לחוות אותם – חלק מהזוגות פשוט לא מצליחים להסתדר אלו עם אלו. חיי הנישואין לא פעם מגיעים למצב של "אין מוצא", מה שמוביל בצורה ישירה אל הליכי הגירושין.

הליכי הגירושין יכולים להוביל לכל מיני סיטואציות: חלקן יתנהלו בצורה נעימה יותר, חלקן יובילו לכדי מחלוקות נוספות בין שני בני הזוג אשר מעוניינים לסיים את דרכם המשותפת, ויש גם כאלו שעלולות להסתיים בפיצוץ של ממש. כדי להגיע לתוצאות כמה שיותר מהירות, חשבנו שכדאי לשתף אתכם בתרחישים שבהם הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר, כך שתוכלו לדעת באיזו צורה כדאי לפעול.

הליכי גירושין עשויים להתנהל בדרכים שונות

כשם שבני אדם הם שונים באופיים, במראה החיצוני שלהם, במנגנוני קבלת ההחלטות שלהם, ובמגוון מאפיינים נוספים – כך שונה גם ההתנהלות שלהם במצבים שונים בחיים, ובכללם, הליכי הגירושין. אולם ישנה אמת אוניברסלית אחת, והיא שנכונות הדדית מצד שני בני הזוג להגיע להסכמות משותפות בהליך הגירושין ולנהל אותו על מי מנוחות, היא התנאי לסיומו של הליך הגירושין במהירות ובקלות.

 

האופי של הליכי הגירושין שלכם משפיע לא רק עליכם

אמנם במרכזם של הליכי הגירושין עומדים שני בני הזוג, אבל ממש כמו אבן שנזרקת אל הים ויוצרת אדוות על גבי המים – גם כאן "פצצת" הגירושין משפיעה גם על גורמים נוספים.

בין היתר, הליכי הגירושין משפיעים גם על הילדים המשותפים של בני הזוג, על ההורים של כל אחד מבני הזוג, ואפילו על גורמים חיצוניים כמו המורים של הילדים המשותפים, שצריכים להתרגל לדרך תקשורת שונה עם ההורים. מהסיבה הזו בדיוק, ככל שהליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר, ככה ניתן יהיה להבטיח שמתקיימת כמה שפחות פגיעה בגורמים השונים המעורבים בעניין.

 

מקרים שבהם הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר – תקשורת טובה ופתוחה

אז בראש ובראשונה, ניתן להצביע על מקרים שבהם הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר, שבמסגרתם שני בני הזוג שומרים על תקשורת טובה ביניהם, ומצליחים לשים את המחלוקות השונות בצד. ככל שהליכי הגירושין מגיעים ממקומות שלמים יותר, שבמסגרתם שני הצדדים מודעים לכל מה שכרוך בהליכים שאותם הם עומדים לעבור, יחד וגם בנפרד – כך הליכי הגירושין יוכלו, בהתאם, להיות מהירים וקלים יותר.

באילו מקרים הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר
באילו מקרים הליכי הגירושין יהיו מהירים וקלים יותר

על חשיבות הגמישות לאורך הליכי הגירושין

דבר נוסף שמשפיע על מקרים שבהם הליכי הגירושין יוכלו להיות מהירים וקלים יותר, הוא הגמישות שאיתה שני בני הזוג המתגרשים מגיעים אל שולחן הדיונים. לא פעם כל אחד מבני הזוג יעמוד בסיטואציה שבה הוא צריך "לבחור את המלחמות" שלו, וככה בדיוק צריך לנהוג גם בהליכי גירושין. ככל שבני הזוג יגיעו בפתיחות וגמישות להליכי הגירושין ולקבלת ההחלטות השונות שצריכות להתקבל, ככה תוכל להישמר אווירה טובה, והדברים יוכלו להסתיים בצורה מהירה וקלה יותר.

 

חשוב לזכור את טובת הילדים בהליכי הגירושין שלכם

ברגע ששני בני הזוג שמים בצד את המחלוקת, ומצליחים להתרכז בטובת הילדים המעורבים בהליכי הגירושין שלהם – ככה הם יוכלו לשמור על גישה הרבה יותר טובה ובריאה לשם צליחת הליכי הגירושין. זה נכון, הדבר הקל ביותר הוא לפצוח במריבות אינסופיות סביב כל מיני נושאים שצריכים לקבל פתרון, אבל הדבר הטוב ביותר לעשות במסגרת הליכי הגירושין הוא להניח את המחלוקות בצד, ופשוט להביא לסיום ההליכים.

 

שילוב של אנשי מקצוע בהליכי הגירושין – יהפכו את הכל להרבה יותר מהיר וקל

זוגות בודדים מצליחים להגיע להליכי הגירושין באופן עצמאי וללא ליווי מגורמים מקצועיים כאלו ואחרים, ולפתור את כלל המחלוקות בעצמם. לעומת זאת, מרבית הזוגות בהחלט משלבים אנשי מקצוע שונים, כמו עורך דין גירושין, על מנת להיות מסוגלים להגיע לתוצאות מצוינות, מהירות, קלות ומקצועיות. במקרים קלים במיוחד ניתן להיעזר בהליכי גישור לשם סיום הליכי הגירושין, אבל ברוב המקרים עורך דין גירושין יהיה האדם הנכון ביותר בשבילכם.

 

עורך דין גירושין – לא לשם מתקפה, לשם סדר וארגון

לא מעט אנשים נבהלים מהרעיון של עירוב עורך דין גירושין בעניין. זה נכון, הדבר אולי עלול לאיים או להישמע כאילו יש כאן תכנון לצאת למתקפה אל מול בן הזוג השני, אבל בסופו של דבר הרצון הוא לצלוח את הליכי הגירושין בצורה יעילה וטובה, ולפעמים, לולא עורך דין גירושין, הדבר הזה לא באמת יכול להתרחש. אם כך, ניתן להבין שעורך דין גירושין הוא אך ורק לשם ההתמגנות בסיטואציות שבהן בני הזוג מסתדרים ביניהם, והוא רק נמצא שם לסיוע והכוונה.

 

כשהליכי הגירושין לא ממש מהירים, קלים ויעילים – עורך דין גירושין הוא הדרך

זה אולי נשמע עד כאן שכל הליכי הגירושין הם נוחים, נעימים ומהירים, אבל בפועל הדבר הזה הוא ממש לא נכון, בלשון המעטה. לא מעט מהליכי הגירושין שמתקיימים היום, הן בארץ והן בעולם, כוללים מחלוקות אדירות בין שני בני הזוג שמתגרשים, מאבקים בלתי פוסקים על נושאים כמו משמורת, הסדרי ראייה ועוד, ובלאגן שלם בכל הנוגע לתשלומי המזונות. מכאן מתחילה דרך ארוכה שעלולה להשפיע בצורה נפשית חמורה על הגורמים המעורבים בהליכי הגירושין, וכאן בדיוק עורך דין גירושין הופך להיות סופר רלוונטי.

 

עורך דין גירושין לא מעורב רגשית בהליכי הגירושין שלכם וזהו יתרונו

ברגע ששני הצדדים בהליכי הגירושין אינם מצליחים להגיע להסכמות משותפות, ואף יותר מזה – הם עסוקים בלהתווכח באופן תמידי סביב הנושאים המדוברים, עורך דין גירושין יכול לעשות סדר בדברים.

עורך דין גירושין, להבדיל מכל אחד מהצדדים המעורבים בהליכי הגירושין, אינו מעורב בצורה רגשית בסיטואציה, הוא אינו נושא איתו זכרונות מן העבר של בני הזוג, והוא אינו מביא איתו מטענים ישנים שמונעים ממנו לתפקד בצורה ראויה. עורך דין גירושין מגיע נקי לחלוטין לסיטואציה של הליכי הגירושין, ולכן הוא יכול לסייע לכם לעבור אותם על הצד הטוב ביותר.

 

יתרונות נוספים של עורך דין גירושין לאורך הליכי הגירושין

עורך דין גירושין הוא איש המקצוע המוסמך ביותר שיוכל לעמוד לצידכם בעת הליכי הגירושין שלכם. בין אם מדובר בהליכי גירושין שמתקדמים ברוח טובה ומתוך שיתוף פעולה הדדי, ובוודאי במקרים אשר בהם מדובר על הליכי גירושין שמטופלים ממקום של רגשות טינה ומשקעים רגשיים – עורך דין גירושין הוא הגורם המקצועי שבו הכי טוב להיעזר לאורך הליכי הגירושין.

עורך דין גירושין מביא עמו ידע עשיר בכל הנוגע להליכי הגירושין, כמו גם ניסיון קודם, מקצועיות וכמובן היכרות עם מנגנוני המשפט. לכן בעזרתו של עורך דין גירושין, אין שום ספק בכך שהליכי הגירושין שלכם יהיו מהירים וקלים יותר, בדיוק כפי שקיוויתם.

 

התוכן באתר זה אינו מהווה מידע משפטי מחייב, ומומלץ שלא להסתמך עליו בשום אופן. המידע המוצג במסגרת מאמר זה מובא לידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת סיוע משפטי אישי מטעם עורך דין המתמחה בדיני משפחה. במידה ונדרש ייעוץ משפטי בנושא גירושין או סכסוכים משפחתיים, יש לפנות בהקדם האפשרי לליווי וייצוג של עורך דין בעל התמחות בדיני משפחה.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מהם כללי הבוררות בהתחדשות עירונית?

התחדשות עירונית היא מושג המתאר תהליכי שיקום, שיפוץ ובנייה מחדש במרקמים עירוניים קיימים. מטרתה לשפר את איכות החיים בערים, לייעל את ניצול הקרקע ולחזק את